Podpora – SMM

Podpora

Podpora – pomoč 24 ur na dan!

Tehnična podpora in podpora na daljavo

Imate vprašanje o naših produktih in storitvah? Potrebujete hitro pomoč? Želite preveriti trenutni status dobave? Naši izkušeni aplikativni inženirji vam bodo z veseljem pomagali. Obrnite se na našo tehnično pomoč.

K brezplačni tehnični podpori vam lahko dodatno ponudimo še »Podporo na daljavo« kot premium storitev za spremembo programa, posodobitve programske opreme in zagon.

V našem področju FAQ (Frequently Asked Questions – pogosto zastavljena vprašanja), odgovarjamo na vprašanja, katera so nam redno zastavljena.

Informacije – s pomočjo download-a ali po pošti, vedno na tekočem

Iščete informacije o proizvodih ali tehnične detajle? »Download – prenos« – področje vsebuje vse ključne dokumente za izbiro, konfiguriranje in delovanje.

Ali so vam informacije ljubše v papirnati obliki? Sporočite nam kaj želite in z veseljem vam bomo poslali zahtevane dokumente po pošti direktno na vaš dom ali delovno mesto.

Dobava in servisna storitev

Naše kompetentno osebje v »Service centru« bo poskrbelo za podporo in osebno pomoč o vseh zadevah, ki se nanašajo na popravilo.

Pomoč pri načrtovanju in izbiri produktov

Ponujamo podporo pri načrtovanju in izbiri produktov: hitra povezava od konfiguracije do načrta. Izkoristite prednost praktičnih orodij za enostavno načrtovanje in dokumentiranje vaših tokokrogov: »Service Applications CD«.